Möbleringsupdate

Haha, vet inte alls vad som har flugit i Jimmie idag.
Klockan var kring halv 8 och jag låg i sängen med en bok och chips när han kommer intraskandes och frågar om jag har kommit på hur vi kan möblera om. Jaha, borde jag ha gjort det? flyger igenom huvudet på mig men svarar lite snabbt för att låtsas hänga med i svängarna; Jaaaa, men kommer inte riktigt fram till något(...)

5 minuter senare finner jag mig själv släpandes omkring på soffor och diverse andra möbler utan att riktigt förstå hur jag hamnade där. Min plan var chiiiiiips men istället fick jag nästan motiiiiiion, alla vet väl vad man föredrar? ;) Haha, men skämt åtsidor så är vardagsrummet och sovrummet ommöblerat! Nu när jag tänker efter så fick sovrummet sig en dust 2 gånger idag. Stackars lilla sovrum.

Det ser väldigt wierd ut atm, men om man städar upp litegrann på den ljusbruna bänken och ställer dit några blommor så kommer det nog att bli väldigt trevligt.

På tal om trevligt så tröstshoppade jag idag: chips till me und Jimmie och en knallgrön kombinerad mat och vatten skål till kissemissarna. De kollade skeptiskt på den till en början men insåg sedan hur snygg den var ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0