Mat-update!

Haha, gissa vars jag precis kom hem ifrån?
Församlingsgården av alla konstiga ställen, efter middagen hade vi precis trängt ihop oss alla i sängen när Lena kom på att hon kan ju skjutsa oss till församlingsgården så att vi skulle rösta på vad som helst förutom sverigedemokraterna så att de inte skulle få nån skjuts framåt, så vi pallrade oss upp ur sängen och for och röstade helt enkelt. Både me und Jimmie hade slängt våra röstkort men det funkade med legitimation också. Så det är vad vi har gjort ikväll ;D

Middagen var underbar, när vi kom dit hade Lena glömt bort att jag var veg men det löste sig snabbt med en fiskfile som slänges in på värmning. Men jag hade lätt kunnat äta mig proppmätt utan den också för till så var det någon slags potatisröra med rotsaker och såna grejer + att jag tog sky från kotletterna som de andra käkade. Baotagott helt enkelt! Sedan vart det fruksallad med glass till efterätt så att de som hade förlorat massa hjärnceller i helgen skulle få i sig någonting nyttig xD Haha, Lena påpekade att hon aldrig varit med om en så tyst middag tidigare men det förklarades med att i princip alla var äckligt bakis.
Själv så tog jag det lugnt igår så har inte känt av någonting alls, vilket var bra så att jag orkade med att städa ^^

På tal om mat så är både me und Jimmie lyriska över att det går att äta vid köksbordet nuförtiden, vi satt där ett tag och rullade cigg innan vi gick till Menos och vi kom på hur mysigt det skulle vara att sitta där inne och äta frukost tillsammans <3 Så om vi orkar för vi väl köra på det imorgon men till veckan när jag får lönen skall jag iallfall fixa massa mat + pålägg så att vi har någonting att äta till frukost xD

Nu skall vi kolla på film ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0