Måndag

Det här var lätt bästa skoldagen hittils!
Jag var med på ridningen för första gången, haha, jag trodde verkligen att det skulle gå åt helvete när jag inte fick en av "nybörjarhästarna" som de jag hade frågat tidigare sa att jag förmodligen skulle få. Då visar det sig att min mentor inte riktigt hade framfört till ridläraren vi hade idag att jag inte har ridit så mycket tidigare utan det fick hon veta nere på ridplan av mig som frågar hur sjuttsiken man använder dubbla tyglar xD

Men det gick faktiskt bra och när jag väl hade klurat ut hur hjälptyglarna fungerade gick det ännu bättre :D Var dock helt slut efteråt, kommer ha världens träningsvärk imorgon + att jag stannade kvar en timma efteråt och grejade med lite saker för att slippa behöva gå på min enda lektion imorgon.

Så nu är jag alltså ledig imorgon och på onsdag, yeah! Hade en lektion på båda de dagarna och den ena gjorde jag bort idag och den andra får jag jobba hemma, förstår ni lyckan? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0