Lördag

Yeah, i torsdags var det som sagt möte på skolan och där fixades mitt schema.
  • Jag är numera ledig på tisdagar och fredagar.
  • Religionskunskap kommer jag att läsa nästa termin tillsammans med någon random klass.
  • Ekologi,kretslopp och arbetsmiljö&säkerhet kommer jag att få läsa själv, dvs lärarna kommer att ge mig massa uppgifter som jag får göra hemma eftersom att ingen klass läser de kurserna atm.
  • Hästkurserna läser jag med både 2:orna och 3:orna för att hinna med allting.
  • Projekarbete verkar också fungera att få in.
Så me happy nu, studenten here i come!



Igår var vi hos Elias på fest, de hade en baotasöt taxvalp som var helt galen. Jag har blåmärken och rivsår på armen efter att ha busat med honom xD Det var en massa folk där så det blev en massa prat och skoj där innan jag hängde med några andra till krogen, min första krogrunda utan jimmie btw men det gick bra : ) Hängde på bittens ett tag och där träffade jag Daniel som ville att jag skulle följa med på Gennys, så jag hängde med dit och blev bjuden på en massa dricka och vi dansade som fan!

Haha, det var verkligen baotaskoj :D Kvällens enda konstiga grej måste ha varit tjejen som jag verkligen var helt övertygad om att hon skulle hälla sin öl över mig xD Hon kom och satte sig med oss när vi satt och snackade och ingen av oss ville ha henne där så jag frågade om jag skulle få bort henne, haha, så jag var tydligen astrevlig först innan jag drog fetaste disskommentaren så att hon gick men kom tillbaka för att försöka läxa upp mig men det funkade inte så då trodde jag verkligen att hon skulle dra ölen över mig, ja gud ändå, det måste ha varit mitt gamla jag som tittade upp en sväng.

Well, när Gennys stängde så drog vi iallfall upp till det stora gula huset bredvid bibblo typ men det var inte så skojs där och jag var trött så traskade iväg hem och upptäckte att Jimmie redan hade kommit hem så vi kollade lite Vänner innan vi gick och kojsade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0