Fredag

Nu är det coopjobbet avslutat!
Kommer aldrig mer behöva kliva upp kl 05.00 för att ta mig lååångt bort och packa upp varor. Missförstå mig rätt nu, själva jobbet var helt okej, men saker runtomkring det var inte lika okej. Men nu är det iallfall klart så nu ska jag lägga allting bakom mig och vänta på lönen istället, haha.

Är äckligt trött och skulle egentligen behöva sova lite men tänkte vänta tills Jimmie drar till skolan, vi träffas ju nästan aldrig känns det som när båda går i skolan och jobbar, bäst att ta vara på den tid man har ^^ Fast den här veckan har varit mys <3

Tänkte btw prova på att göra gröt idag, köpte sylt igår för att ha någonting till eftersom att jag inte dricker mjölk. Haha, kanske ska berätta storyn om det? Det är många som undrar varför jag inte gör det. Kan ta det senare, ppl kommer!


Kommentarer
Postat av: emma

true love till true blood!<3 (eller nåt..) ^^

2009-09-05 @ 04:20:54
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0