Fredag

Ble, är tröööött! Var som vanligt ledig idag men jag pallrade mig ändå upp vid 11 för en dum tvättid, har iallfall fixat massa tvätt nu och stätad badrummet och sovrummet. Imorn ska jag ta en sväng med dammsugaren överallt också, påminn mig om att köpa dammsugarpåsar!

Har precis kommit hem från Lidl där det blev storhandling, fick med mig 4 påsar hem så nu är kyl och frys fyllda igen :D Men vi har ändå beställt hem pizza och räksallad idag, orkar inte laga någonting xD Vi var btw på krogen igår också så det är nog därför jag är så trööött, Jimmie bjöd mig på en cider men det var det enda jag drack så inget bakis för mig iallfall ^^

Nuuu, ska jag hänga tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0