Update

Yeah, nu har jag varit och chillat biff på vårdcentralen!
De ringde upp där vid 12 och när jag beskrev problemet sa de att jag skulle komma dit istället så att någon fick kolla på det. Fick en riktigt rolig snubbe till läkare, hans standardreplik var: Men du, vad sa du nu att det hette som du brukar ha som smink? Mascara sa du? Och vad var det nu man använde det till? Haha, fick förklara det ett antal gånger men till slut la ha ner teorin om att sminket var det som orsakade allergin. Jajustja, det är btw någon slags allergi jag har.

Vi babblade på ett tag och han blev alltmer frusterad över att han inte kom på vad som orsakde den eftersom att jag sa nej på alla hans frågor om nytt tvättmedel und shit. Till slut gav han upp och beordrade mig att köpa Cetririzin på apoteket, använda det i 2 veckor och komma tillbaka för pricktest om det inte har gått över tills dess.

Så nu ska jag snart ta min första tablett, skulle ta dom kvällstid och hoppas på det bästa typ. Haha, läste precis biverkningssedeln där det står medicinen kan förhöja effekten av alkohol så det kan bli en intressant helg det här xD Nä men skämt åtsido så gäller det väl att ta det yberlugnt i helgen speciellt eftersom att Lillebror kommer på lördag och jag har redan tappat bort honom några gånger så nu satsar vi på att hålla koll på honom lite bättre denna gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0