Update

Ja gud ändå, tandläkarna här är läskiga!
Helt plötsligt utan förvarning kör han upp en spruta i tandköttet på mig, min förra tandläkare erbjöd först bedövning ingör sprutan och förvarnade om att nu sticker det kanske till litegrann osvosv, så nu är jag typ i chocktillstånd och mår jävligt illa efter bedövningen. Reagerar alltid lite knepigt på bedövningen, illamående och shit och oftast tar inte första bedövningen så att jag måste ta 1 eller 2 till och det suger verkligen.

Idag är jag bedövad både uppe och nere på  höger sida så det blir inga härliga smile för mig idag om jag inte vill skrämma livet ur folk. Kanske hade varit mer passande med en tid närmare halloween så hade jag kunnat vara frankenstains monster eller något xD

På tal om halloween så kom jag på vad jag ska vara idag! Anden i lampan :D :D :D Haha, ska få låna byxor av Mao och så var jag inte och köpte en rosa spretig peruk och lite småsaker som förhoppningsvis kommer bli baotabra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0