Update

Jag efterlyser en vass sax!
Igår kändes det dags för en förändring och eftersom att jag trivs i hårfärgen så blev det frisyren som fick sig en update. Nu är det lugg som gäller men självklart så hade vi bara kökssaxen som är slöare än mig och orsakade en väldigt skev lugg med diverse hack i så nu needar jag help!

Trivs dock sjukt bra i luggen, förut hade jag alltid det så det känns välbekant. Nu funderar jag bara på om jag ska göra något med resten av håret för att det ska matcha luggen bättre. Förslag?



På tal om ingenting så missade jag såklart bussen till skolan igår. Hade packat på mig alla ridgrejer som införskaffats i Luleå och var aspepp inför ridningen så kommer jag fram vid fem i nio och ser bussen köra förbi även fast den inte ska gå förens 9 >< Så det var bara att traska hem igen, fast då passade jag på att gå förbi hemköp och köpa flera kräftförpackningar, de reade för 20 spänn/förpackning försjuttsiken!

Kommentarer
Postat av: emma

Lugg!<3

ALFONS!<3 om jag var en kille skulle jag vilja heta alfons!

2009-10-13 @ 16:05:28
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0