Torsdag

Well, det blev lite fail för min del idag.
Låg vaken halva natten och pluggade till dagens prov så när väckarklockan ringde i morse var jag död med en sprängande huvudvärk. Så det var bara att sträcka sig efter telefonen och sjukanmäla sig.

Men gårdagen var jävligt nice! Jimmie mötte upp mig i centrum när jag kom med bussen så vi traskade omkring och kollade lite i affärer och avslutade med att handla kräftor! De tänkte vi ha till kvällsfika så det blev pastasallad med räkcurrysås för min del till middag, baotanice! Kollade lite på idol också för första gången i år och drack te men både me und Jimmie blev lite less så vi gick ut i kyyyyyylan och lekte med piskan istället ^^

Och så avslutades kvällen med kräftor, kladdigt men gott ^^



Idag är det städning som gäller, men inte riktigt än. Först blir det någon god frukost, en dusch och försöka få på sig något annat än fantomen tröjan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0