Torsdag

Eftersom att mutter, putter och zibbe kommer hit imorgon så var idag tänkt att bli en bigtime städdag.
Tror ni att det blev så? Nixpix, för i morse kom äntligen grejerna vi har beställt från ebay! Så vi drog ner till (dumma,muppade, elaka, sicka) posten och hämtade ut paketet och sedan dess har både me und Jimmie suttit och arbetat så att fingrarna glöder.

Jag var inte riktigt beredd på att vara med i arbetet, hoppades på att det skulle vara Jimmies grej xD Enligt mina planeringar så var jag bara den som skulle stå för namnet på ebay och paypal, men icke sa nicke. Arbetet smööög sig på mig helt enkelt. Det började med lite snören som skulle lindas upp, toarullarna gick bara sönder så till slut lindade jag runt 1,5 l colaflaskor istället samtidigt som jag brottades med katterna som var ute efter snörena. Men tro inte att det var slut bara för att den uppgiften var avklarad. Nope, de senaste 3 timmarna har jag pressat i softgun?kulor i ett litet snöre.

Menmen, inga blåser än så länge, bara en massa avskavt skinn xD Haha, men det är fortfarande inte slut! Nu ska jag strax bege mig till köket för ytterligare uppgifter. Mån tro om det får bli nattstädning istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0