Torsdag

Ja gud ändå, jag som tänkte vara på skolan varenda dag denna vecka men det blev bara en. Onsdagen skyller jag på tandläkaren faktiskt men idag vette fasiken vad det är. Eller jag vet såklart vad det är som stör mig men hur det kom dit och hur man får bort det är en annan femma.

Klev upp kl 7 as usual för att dra till skolan, ignorerar huvudvärken, kollar mig i spegel, tar ett kliv bakåt i fasa, börjar garva åt spegelbilden. Jag kan inte beskriva hur rolig jag ser ut atm. Rödfläckig kring ögonenen med svullnader lite här och var. Well, har iallfall ringt till vårdcentralen nu för rådgivning och de skulle ringa upp vid 12 så jag väntar med spänning. Det ska bli intressant att få höra vad sjuttsiken det är och hur man får bort det.

Imorse blev jag galen på att det kliade så mycket så jag langade fram blöta pappersbitar för att svalka och få ner svullnaden och det hjälpte ett litet tag...Sen blev det mycket värre xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0