Tisdag

Haha, jag är helt slut i hela kroppen efter ridning och diverse aktiviteter från igår xD Men det blev ändå en heldag med grejs idag. Klev upp klockan 10 för att sätta igång en tvättmaskin och sedan lyckades jag hålla mig vaken även efter det! Chillade biff tills Jimmie kom hem från skolan för då bestämde vi oss för att fara ut till Älandsbro och hälsa på William, Triss och den nya kissemissen Metallica :D

De kör på lite hårdrocksstyle på vissa av djuren; Pantera, Metallica och tidigare hade de även Ozzy. Lite roligt sådär ^^ Metallica var verkligen supersöt och superbusig! Vi spenderade iallfall några timmar där med älsklingsdjuren och Jimmies mamma, det blev lite glassätning och piskfilmande också ^^ + att jag fick en till jacka av Jimmies mamma! Den är supersöt med vitt fluff runt kragen och längs knäppningen, själva jackan är beigeaktig med blått blommönster längst ner, man känner sig som en liten eskimå i den, synd att den inte hade en luva. Den kommer nog bli perfekt att använda när det är lite varmare ute och man kanske vill känna sig lite fin ^^

Nu har vi precis ätit tacos och jag sitter och väntar på att Emma ska komma hem, ska traska över till henne och lämna mina nycklar, hon ska hjälpa oss med katterna medans vi är borta, fixa maten och sånt där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0