Tisdag

Aw, igår efter skolan möttes jag av presenter :D
Av Jimmie fick jag en rosa, fluffig tröja med stor krage. Den är underbarast i hela världen!
Av Jimmies mamma fick jag matchande vantar som är lika mjuka och gosiga som tröjan ^____^
Och helt plötsligt kommer världens bästa Emma inrusandes med en till present! En vegetarisk kokbok som har sötaste bokmärket ever! Läste igenom recepten och blev så hungrig att jag skrämde Alfons när min mage kurrade xD
Tack så mycket för alla fina presenter ^^


Idag blir inte en lika bra dag även fast jag är ledig.
Måste ringa till Vendator och säga att jag helst vill ha ledigt resten av oktober också.
Tandläkaren 14.20 och fixa de trasiga tänderna.
Läxorläxorläxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0