Söndag

Well, jag känner mig faktiskt riktigt pigg och kry idag ^^

I fredags såg det först ut att bli en hemmakväll men efter att ha stött ihop med pascal på hemköp vid 9 så drog vi till Jens och spelade lite Guitar hero.

I Lördags däremot hände det grejer ;D Haha, nä men Lillebror anlända till världsmetropolen Härnta så vi hade lite förfest hemma och drog till Kage och kollade humor. Där slutade dock min kväll, hade så sickt ont i huvudet så när de andra började dra sig mot krogen så drog jag hem och sooooov istället ^^ Det var så skönt att ha sängen för sig själv ett tag, någon som har en större madrass att skänka? ;D

Ikväll hoppas jag på att det blir monopol. Mycket bra initiativ att införa bakismonopol hos Menos på söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0