Söndag

Igår trotsade jag bakisheten och drog upp till Menos för att hjälpa till med en garageflytt. Det var chillebiffen, vi var rätt mycket folk så det gick snabbt och vi hade skottkärror så det blev inte så mycket tunga lyft :) Efteråt var alla döda iallfall så i väntan på middag slekade vi på Menos rum där jag råkade somna nån timme xD Haha, vaknade upp precis när maten var klar.

Lena mat är så gott och denna middag var superb! Först var det en förrätt med fetaostsallad och lite småplock + vindrickande. Efter det gick vi vidare till varmrätten som var mousaka (stavning?) med sallad,baotagott :D Men man kunde ju inte äta sig proppmätt för till efterätt vändade jordgubbscheescake. Efter denna middag var jag redo för koma så traskade hem lite tidigare än de andra och smälte maten xD

Dessutom så saknade jag Jimmie så det var skönt att komma hem och mysa med honom :) Vi drog en lugn hemmakväll med stargate atlantis och chips und dipp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0