Onsdag

Wäääää, jag är såååå trött och sååå uttråkad!
Min sista lektion slutade vid 11 så jag åt lunch baotalänge och nu är det bara 4 timmar kvar tills bussen går. Woho xD Förstår inte varför skolan måste ligga så långt borta och ha så dåliga bussförbindelser, Grans var ju också en naturbruksskola och den låg i princip mitt i öjebyn. Menmen, inte så mycket att göra åt i nuläget. Det är iallfall bara för ett år så..

Idag blir det lite omväxling iallafall, hoppar av i älandsbro och traskar till Jimmies mamma och väntar där på att resten av pplet kommer dit. Vi ska träffa Jimmies mormor och lämna lite grejs också. Aw, då får vi träffa William och Triss också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0