Never again.

Mitt i pluggandet och musiklyssnandet dyker det upp 2 låtar som kan beskriva mig, mitt förflutna och nya me.

Like the naked leads the blind 
I know I’m selfish I’m unkind
Sucker love I always find
Someone to bruise and leave behind


Det är mitt förflutna. Jag lekte med folks känslor och älskade det.

I've been waitin' for so long
For somethin' to arrive
For love to come along
Now our dreams are comin' true
Through the good times and the bad
Yeah - I'll be standin' there by you

Detta är me i nuläget. Förstår ni hur mycket äkta kärlek och lycka kan förändra en?


Kommentarer
Postat av: emma

<3 Var tvungen spela den nu^^

2009-10-20 @ 23:08:16
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0