Minifrågestund

Haha, det blir en minifrågestund här i dag bestående av en enda fråga ;D

Åsa om Lördag:
Jag är nyfiken, har du bestämt dig hur du ska göra med tänderna?
Svar: Nej, jag har inte bestämt mig ännu men jag måste ge svar senast fredag för att det ska gå så fort som möjligt att börja behandlingen om jag tackar ja. Det finns många anledningar till att jag inte har bestämt mig och en av de är min smärtgräns kan man väl säga. I behandlingen ingår det en operation där de (om jag har förstått det rätt av det jag fått fram från internet) bland annat skruvar in titanskruvar i käken och låter de vara kvar där föralltid och i 6 veckor får man endast äta flytande föda, man är uppsvälld i hela ansiktet i flera veckor och kommer förmodligen ha hyfsat ont.

Käken ska stabiliseras för att kunna läka ordentligt och kommer att vara fastsatt med något slags gummiband för att man inte ska kunna öppna munnen så mycket men jag antar att man kan prata iallfall.

Så vad ska jag säga, det är väl både fåfänga och smärtan som får mig att tveka. Jag klarar inte av att gå igenom all shit utan stöd och i nuläget vet jag inte om jag kommer få det stöd jag behöver så vi får se, behöver ha vissa samtal med ppl innan beslutet fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0