Måndag

Igår var en rätt mysig dag.
Me und Jimmie drog till Menos och spelade lite tvspel fast jag failade mest så det slutade med att jag satt och virkade och kollade på istället när de andra spelade. Sjalen kommer nog att bli mysig, vet dock inte hur mycket garn som finns kvar i den färgen så den blir nog inte så stor men Mia säger att jag kan få mer garn så det blir en massa julklappar ^^

Hursomhelst så drog jag hem tidigare för att plugga litegrann men det slutade med att jag städade upp litegrann och fixade plättsmet, kokade ägg och cuttade upp lite grönsaker. Pluggade lite halvt medans jag väntade på att Jimmie skulle komma hem men då kom Emma på besök för att snika litegrann på vårat snabba internet ;D

Efter många om och men fick jag iallfall till några plättar som var ätbara, så det blev plättar med goda mackor till middag :)

Natten var hemsk, varken me eller Jimmie kunde sova så min sömntid inatt var kanske 2 timmar sammanlagt, sitter alltså som en zombie på skolan nu för att kunna vara med på ridningen, aw, längtar efter den vaaarma sköna sängen, ska sova som en gris när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0