Lördag

Igår kväll var jävligt roligt och idag kommer jag ihåg allting förutom en sak: Vem fan krossade mina tänder?!
Kliver upp och är inte ens bakis, tackar gudarna för det eftersom att vi ska jhälpa till med en garageflutt hos menos lite senare och dricker ett glas vatten. Försöker dricka är nog ett bättre ord för helt plötsligt ilar det till i hela käken och jag känner runt lite snabbt med tungan på tänderna för att kolla läget. Vad i helvete trot ni att jag upptäcker?!

3 AV MINA TÄNDER ÄR TRASIGA DÄR DELAR HAR FÖRSJUTTSIKEN FÖRSVUNNIT FRÅN DOM!!!


Kommer ihåg att det hände igår och att personen bad om ursäkt hur mycket som helst medans jag satt och spottade ut tanddelar för att inte svälja dom men jag kommer inte ihåg vem personen är. Ajja, det bryr jag mig inte om för det var ju inte med meningen så.

Men nu är frågan vars fan får man tag i en jourtandläkare eller något? Jag kan knappt dricka och jag kan absolut inte äta för de skadade tänderna sitter så jävla lägligt på alla möjliga ställen det enda jag egentligen kan göra är att tugga med framtänderna och inte ens det klarar jag av med mitt jävla överbett. GAW, jag hatar tänder just nu, ursäkta för det upprörda och förvirrande inlägget >< Är sjukt förvånad och förvirrad, hur sjuttsiken fixar man när delar har lossnat från en tand?

Kommentarer
Postat av: jens

Dom borrar ju lite och så tills dom bara kan bygga upp dina tänder igen med sån där massa =)

2009-10-17 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0