Julklappstrubbel + B-day

Jag älskar julen och allt omkring det, om jag fick välja skulle julpyntet åka upp redan nu men får försöka hålla mig ett tag till. Vet inte ens om det finns något julpynt här O_o Okej, måste inhandla lite såna saker.

Men hursomhelst så är det julklapparna som innebär trubbel atm. Eller rättare sagt till vem jag ska ge dom till. Allting är ju förändrat nu och jag har ingen koll alls på vilka som ska få och jag älskar att ge bort saker så vill egentligen ge till allt och alla. Bwäää! Vad svårt det är att flytta och lära känna nytt ppl xD



Imorgon fyller jag 19 år. Det känns inte särskilt speciellt, ska till skolan som vanligt och har inget inplanerat efter det, känns lite slekt. Någon som drar ihop ett överraskningskalas åt mig över natten? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0