Julklappslistan...

...är avklarad, i think. Haha, kommer säkert lägga till massa mer ppl senare iallfall.
Just nu stressar jag på med alla släktingars julklappar för insåg idag att dom måste Lillebror ta med sig när han far hem nästa helg så slipper jag posta.

Måste dra ner på coop och köpa garn xD

Okejs, förutom alla släktingar så har jag hittils kommit fram till att Mao,Menos,Holia och Emmish står på listan, men förmodligen kommer jag ryckas med av julstämmningen och langa julklappar till massa andra också som vanligt. Så ta inte illa upp om jag börjar kasta paket på er helt plötsligt xD

ÅÅÅÅ, JAG ÄLSKAR JULEN :D :D :D Kan det inte bli dags att julpynta och julbaka snart <3

Kommentarer
Postat av: emma

aw!

Julen är underbar! och jag vet inte vad det är riktigt men ja, det är sjukt kul och ge bort julklappar! men vill dock inte ge bara för att, vill att det jag ger ska betyda nåt, åtminstone ha nån mening^^ å när man kommer på bra julklappsidéer är det hur kul som helst. Julen är mys<3 fast inte som när man var liten och hela familjen var samlad, saknar det...

2009-10-22 @ 22:17:58
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0