Fredag

Klockan är ju över tolv så det måste väl räknas som fredag nu :)

Jag sitter och kollar på Bones (som är min absoluta favoritserie) och virkar julklappar. Haha, det kanske är lite väl tidigt att börja med julklappar redan nu men i år tänkte jag spara lite pengar och försöka vara mer personlig så det blir virkade julklappar till alla i princip. Så då är det bäst att börja i tid för att hinna klart med allting.

Men det var inte det jag skulle berätta; vet inte om jag har nämnt tidigare att jag är på jakt efter en höstjacka. Tänkte att nu när lönen har kommit så är det läge att kolla lite i butiker och sådär men vars tror ni att jag hittar världens mysjacka? Hemma i städskåpet! Där hänger även massa jackor och sånt som Jimmie och hans mamma inte använder så ofta, så Jimmie skulle fula sig och började pröva allting där inne och när han kom med tjejmodeller så skulle jag också prova och tror ni inte att den perfekta jackan dyker upp då?! Aw, den är lila med ett snyggt skärp i midjan, det är en halvlång kappa helt enkelt, baotamysig!

Strl 34 så den är perfekt för då får jag in en tjocktröja under också! Det var kärlek vid första ögonkastet så jag slängde iväg ett sms till Mia och frågade om jag får låna den i höst men det blir bättre än så för hon ringde upp senare och sa att jag fick den! Me happy ^^

Den har tydligen varit orange tidigare och när hon färgade den så blev den lila. Aw, synd att inte William är här för då hade jag haft en anledning att prova den utomhus nu på direkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0