Fredag

Igår drog jag ut till älandsbro igen efter skolan för fotogrejset. Haha, det var baotaskoj med alla gosiga sjalar och mössor och vet ni vad det bästa är? - Jimmies mormor ska sticka en rosa mössa och sjal åt mig! :D :D :D Och garnet är jättemjuuuukt så det kommer bli baotamysigt att ha på sig när det är kallt.

Efter det kom Jimmie dit, och mao, och menos! Haha, så det blev verkligen fullt hus men det var skojsigt. Vi åt middag där och jag prövade på att äta lite kyckling (!) . Känner mig alltid så besvärlig om folk ska bjuda på mat och så är jag veggis så tänkte försöka äta lite kött iallfall när man är bjuden på middag. Men hemma blir det veggis som vanligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0