Update

Katterna hatar mig igen men det gick bättre den här gången iallfall. Jimmie slängde in alla katterna i sovrummet tillsammans med mig, stängde dörren och önskade mig lycka till. Vände mig om och såg tre arga katter stirrandes på mig. Blev lite smått nervös och ropade till Jimmie att när han hör mina dödsskrik så kan det vara dags att öppna dörren. Det blev en del omkringskuttandes och neddragande av katter som försökte klättra upp i gardinen men annars så gick det bra ;D

Försökte mig på att göra lite läxor efter det men vaknade upp i sängen med ansiktet i boken. Behöver nog sova lite lätt innan jag ger mig på dom igen. Men för att snacka om lite roligare saker så ska me und Emmish gå och se New Moon när studiebidraget har trillat in + att någon dag framöver blir det thai/kinamat!

Och nu när jag tänker efter så har me und Jimmie haft 7 månaders dag för massa dagar sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0