Torsdag

Jag är ledig idag!
Haha, läraren som jag har i alla ämnen idag är ledig så me happy. Tänkte försöka vara lite duktig idag och städa upp litegrann och tvätta. Tvättiden började egentligen 10 men tydligen så stängde jag av väckarklockan när den ringde så har precis varit nere i den läskiga tvättstugan och startat de första maskinerna.

På tal om tvättstugan så fick alla i huset skäll av städtanten för nån vecka sen. Hon lämnade lappar i alla brevlådor och sa att om man ska spy i tvättstugan så får man banne mig torka upp efter sig själv för det är inte hennes jobb. Haha, tydligen så hade någon spytt i tvättstugan då men jag är faktiskt oskyldig ;) Jag använde den bara som sovplats icke som spyplats och det var flera veckor före men Jimmie tyckte det var baotaroligt och langade direkt fram lappen till mig xD

DET SNÖAR UTE! Shit pommes, skulle kolla vad katterna höll på med och så ser man hur snön virvlar omkring. Gushgosh vad mysigt :) Det blir ju en perfa mysdag då, me und Jimmie ska gå och handla senare och köpa grädde, glass, maränger och mjölk så att vi kan göra varm choklad med grädde och marängsvish (stavning?). Det kom vi fram till igår vid ett köksmöte, haha. Ska kolla om det finns mashmallows också för det är baotagott i varm choklad.

Imorgon är jag också ledig så då ska jag faktiskt dra iväg och jobba ett tag. Ska dit vid 1 och lämna över lite post åt Mia och sedan jobba några timmar. Fast det blir nog inte så länge, det är ju trots allt fredag. Men jag är aspepp iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0