Torsdag

Jag förstår inte hur pengakriser alltid lyckas komma till jul. Jag har inte köpt en enda julklapp hittills utan gjort alla själv men ändå så är jag pank. Atm så har jag 1000 spänn och det räknar jag som pank med tanke på att kyl/frys och skafferi är i princip heltomma och katterna behöver mat och kattsand varje/varannan vecka. Om några dagar så rullar iallfall studebidraget in och pengarna från mutter och putter.

Så det blir förmodligen inga nya kläder till jul.
Pengarna denna månad ska användas till:
  • Mat
  • Kattmat/kattsand
  • Garn - för att göra klart de sista julklapparna
Det enda jag tänker lyxa till är thai/kinamat! Banne mig, har varit sugen på det aslänge så nu jeflar. När jag får pengarna från tha family så är det första prioritet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0