Tisdag/onsdag

Det är plugg på hög nivå som gäller atm. Har suttit i ca 3 dagar nu med massa shit, egentligen skulle jag jobba idag men sköt upp det till imorgon för att det här måste verkligen bli klar nununu! Så inatt blir det förmodligen att dygna, har suttit med det här hela dagen och det ska banne mig bli klart. Klockan är halv 3 nu och jag har måååånga frågor kvar så det lär inte bli färdigt förens 5 nångång även om jag slarvar en massa och då är det bara 2 timmar kvar tills väckaren ringer så..

Frågan är hur det ska gå på skolan och sedan jobbet efteråt. På skolan borde det gå bra, har bara praktiska lektioner och förmodligen så hinner jag sova en sväng i bibblot innan bussen går. Sedan blir det raka vägen hem och äta någonting följt av jobb. Ska försöka få med mig Jimmie så att någon håller mig vaken.

Yeah, thats the plan! Det borde funka va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0