Onsdag

Big fail på min plan.
Klockan 4 hade jag fortfarande 7 uppgifter kvar och allting blev baotaslarvigt så jag slocknade som ett ljus i sängen istället. Ställde väckaren på 7 och hoppades på det bästa; Jag kommer inte ens ihåg att den har ringt. Vaknade av ett sms där det stod att min nya mobil har kommit :D

Yeah, de ringde från telia butiken i sundsvall eftersom att jag aldrig kommer och hämtar den där så ville snubben kolla läget. Han hade både bra och dåliga nyheter; det braiga är att jag har fått en ny mobil, det dåliga är att det inte är min rosa precious >< Har ingen aning om vilken färg eller modell det är eftersom att jag halvsov när han rabblade det, det jag hörde var nolia humhumhumhum slide. Men tydligen så skulle det vara en rejäl uppgradering från min gamla tlfn. Ska traska ner och hämta den snart så då får vi väl se hur besviken jag blir när den är oerhört hiteck men asful ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0