Onsdag

Imorse var höjden av klantighet!
Klev upp som vanligt vid 7, kollade runt på internet osv, la mig i sängen ett tag och sa hejdå till Jimmie, packade i alla grejer i väskan och traskade till bussen fullt övertygad om att jag hade god tid på mig. Vid bron över vattnet kollar jag en snabbis på klockan, svär en massa och vänder om hemåt. Bussen hade då avgått utan mig.

Slängde iväg ett mail till mentor iallfall så att hon iaf visste om att det inte var avsiktlig skolk och gick och la mig igen ett tag. Vaknade av att Jimmie fick sms om att vi kunde komma och kuvertera på jobbet om vi inte var på skolan så vi traskade dit och pillrade på med det i en timme tills alla papper var klara.

Sen dess har jag pluggat,pluggat och pluggat. Fick veta att vi har prov imorgon på 3:ornas hästkunskap där jag aldrig har varit med på en genomgång eller liknande, var på första lektionen förra veckan. Men det ska nog gå bra iallfall, dissade de sista instuderingsfrågorna och läste direkt ur boken istället så nu har jag en ärlig chans iallfall. Från och med imorgon kommer hästkunskapen och liknande inte vara högsta prioritet så vill bara få provet avklarat så att jag kan lägga ner allt pluggande där för ett tag.

Anledningen till det är att ekologin ska vara avklarad snart och det är hundratalsfrågor som skall göras. Eftersom att jag tentar av den kursen på fritiden så måste den bli gjort snabbt så att jag kan börja på nästa kurs om jag ska hinna alla och ta studenten med dom här 3:orna.

Så nu ska jag krypa ner i sängen och läsa om brunst, livmoderinflammationer och hästsex xD Haha, + lära mig både stons och hingstars könsorgansdelar utantill. Kan ni gissa hur mina mardrömmar kommar att se ut inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0