Onsdag

Det blev en halvhård dag today.
Tog mig iväg till skolan och hade stalltjänst, drog vidare till hästkunskapen där vi bara fick instuderingsfrågor, läste en massa på bibblo och gick förbi körningen där vi också bara fick en massa frågor.

Ni anar inte hur mycket instuderingsfrågor jag måste göra, har minst 5 papper hitills och alla ska in så fort som möjligt. Heja! Men ikväll blir det inget pluggande för jag kom precis hem från jobbet så det får räcka för idag, det blir nya tag imorgon istället.

Hälsade btw på hos Madde idag :D Hon har verkligen en baotamysig lägenhet! Och jag är så avundsjuk på alla blommorna, våra kissekatter river ju ner allting som ställt upp på bänkar och fönsterbrädor så jag vågar inte skaffa några fler än så länge.

På tal om katter så hatar våra mig atm. Dom har någonting på g i öronen så idag var jag på apoteket för att skaffa någonting som kan förbättra det.
Kan ju säga att alla tre katterna hatar mig just nu xD Men har iallfall sprutat i medlet i allas öron nu och över halva mig så det blir väl nya tag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0