Fredag

Var precis i nästan slaggis med ett par skitfega snubbar.
Dom failade som fan och när någon kastase en ölburk som träffade mig så gick jag och tog tag i kragen på honom och tryckte upp honom så sa han om och om igen att han inte ville slå en tjej så det slutade med att han försökte putta bort mig istället så jag har rivmärken ovanför brösten och blåmärken lite här och var. Han var så sjukt feg och vågade inte ens erkänna att det var han som kastade fast jag såg honom och uppbackad av en massa snubbar så vågade dom inte ens prata normalt, speciellt inte när polisen kom då drog de fort som fan.

Sen när jag och Jimmie gick hem så mötte vi dom. Konversationen gick såhär:
Gänget: Öhh, där är ju dom som var där borta!
Jimmie: Du vet väl att det var dom som var därborta?
Jag: Japp, men dom är alldeles för fega för att göra någonting
Me und Jimmie: gapskratt och promenerade lugnt förbi dom

Helt rätt, dom vågade knappt titta på oss och vågade absolut inte gå på oss eller följa efter oss.

Vad händer med världen egentligen? När fan blev alla så oschyssta och otrevliga? Folk som dom borde inte få finnas ute efter 20.00. De bara förstör och failar för alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0