Updatex3

Aw, visste att det var en dålig idé att gå till skolan idag ><
Traskade in till matsalen för att kolla om klassen var där på fikat och den första jag ser är läraren som jag undvikit hela dagen, vänder mig blixtsnabbt om och springer nerför trappen. Trodde precis att jag hade hunnit undan sen hör jag hur hon springer efter mig och ropar mitt namn, gömmer mig bakom trappen men då börjar hon fråga massa elever där om dom såg vars jag tog vägen, bigtime busted, det var bara att traska fram och prata med henne vilket slutade med att jag måste skriva svenska B nationella talet till imorgon för då ska det redovisas. GAW, vet verkligen inte vad jag ska skriva om + att det är programridning imorgon på ridlektionen och jag måste lära mig hela det utantill också + talet utantill för man ska helst inte ha med sig pappret att kolla på.

Well, ska ladda upp med fruksoppa och skriva tills fingrarna glöder. Om jag bara kommer på något att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0