updatex2

Ojoj, här har jag sprungit omkring i hela lägenheten och letat ställen där man kan hänga upp kläder på tork och ett tag efter att jag hittat plats åt allt så ser jimmie sig omkring och undrar varför i hela friden kläderna är över hela lägenheten sen traskar han in i ett litet förråd och langar fram en torkställning! Ja gud ändå, måste börja lära mig att fråga efter saker innan jag gör allting så himla gormigt :)

Imorn är det besök på Nordvik som gäller, känns lite nervös faktiskt men ska bli sjukt skoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahha xD bra jobbat^^



lycka till imorn:)

2009-05-18 @ 21:59:54
Postat av: Emma RL

oj, det var jag som skrev^^

2009-05-19 @ 00:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0