Updatex2

Syon ringde för ett tag sen och hon hade fått svar på mailet.
Haha :D :D :D
Jag flyttar mest troligt kanske till härnösand!!!

Såhär är det, det finns en naturbruksskola nära härnösand, det tar typ 25 min med buss från centrum och idag när jag var hos syon så började vi prata om det och att jag är mer i härnösand än här och att jag missar rätt mkt lektioner när jag far iväg sådär hela tiden. Så jag sa att jag ville flytta dit men inte hoppa av skolan så då klurade vi ut att det kanske går att jag byter till den där borta istället. Dom har exakt samma kurser som vi så syon ringde dit och dom ville att min kursplan skulle mailas dit så att dom kunde se att min kursplan passade in i deras. Så ringde dom till våran syo som sen ringde mig och sa att alla kurserna passar in och det finns lediga platser i klassen så mest troligt får jag hoppa in i 2an där efter sommarlovet! Fattar ni lyckan, men vill inte hoppas för mycket än utifall att det blir något gorm. Måste få sökningsuppgifter från luleå kommun så att jag kan söka dit officiellt också så mest troligt ska jag en sväng till syon imorgon och skicka iväg ansökan. Annars får vi helt enkelt ta det över telefon för imorgon drar jag till härnösand igen :D

Efter att hon hade ringt kom jag på att jimmie inte visste någonting om det och fick världens noja över att han inte skulle vilja att jag skulle flytta in hos honom även fast han har sagt det massa gånger så jag letade upp massa gratissms sidor och frågade om han tyckte att det var en bra eller dålig sak att jag kanske flyttar in hos honom om en månad.
Svar: Underbart <3
Så känns det lugnt igen och jag hoppas verkligen att det inte blir något gorm med ansökningen nu :)

Förövrigt så har jag tvättat litegrann nu och packat, orkade inte börja gorma med tvättstugan så jag handtvättade det som gick och resten får jag tvätta hos jimmie ^^

Om jag ska flytta dit bort måste jag verkligen lära känna lite människor där också, kan ju inte bara hänga efter jimmie hela tiden ;p Men jag har iaf börjat snacka med Emma och det är lite knas kanske för att det är jimmies ex men hon verkar verkligen vara heltrevlig och baotalätt att prata med så :D

Aw, nu ska jag försöka städa upp lite i min skrubb, har snört massa kläder omkring hela rummet när jag packade så det ska fixas ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0