Update

Måste verkligen skaffa mig en kamera så jag kan lägga upp lite bilder från när jag är här, har en del kort på mobilen men den har jag ingen sladd till så det går inte att föra över bilderna, en sån måste också inhandlas!
Aw, hoppas verkligen att jag får något jobb i sommar så jag har råd att skaffa alla sakerna som jag vill ha.

På söndag drar jag tillbaka till öjebyn, tyvärr >< Min karta med p-piller tar slut då så har inte mycket till val, när jag kom på det så traskade vi iväg till ungdomsmottagningen för att kolla om det var öppen mottagning men icke, annars hade jag kunnat fixat ett recept där och köpt dom här i härnösand istället. Och då hade jag kunnat stanna en vecka till. Men det är väl lika bra att jag drar tillbaka, det är ridning på onsdag och då ska vi rida ett program och det är väl egentligen ganska nödvändigt att vara med på det, annars har jag bara lektioner som inte är viktiga längre. Det är bara ridningen som vi inte fått betyg på än som vi ska få nu i 1an, dom andra ämnena vi fortf håller på med sätter dom inte betyg förens i 2an och då har ju jag redan bytt skola.

Fick btw världens bästa nyhet när jag var på Nordvik, dom har inte sköthäst! Fattar ni lyckan :D

Well, tillbaka till öjebyn, måste börja packa lite också. Och rensa bort lite kläder, det finns bara en garderob här! En ynka garderob som me und jimmie måste dela på då. Atm så ligger mina kläder utspridda över hela lägenheten känns det som, på golvet i sovrummet , i min väska, på sofforna, i fotöljen, i hallen, överallt helt enkelt. Har inte orkat ta tag i garderoben ännu, fixar det när jag får hit alla kläderna. Så massa av mina onödiga kläder ska bort.

Annars är det väl inte så mycket att packa egentligen, det mesta packades aldrig upp, det är väl lite tallrikar och sånt, böcker, skruva ner bokhyllan, datagrejerna och nå smålampor kanske. Soffan och fotöljerna behöver jag inte så antingen får jossan dom eller så slängs det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0