Update

Jimmie har fått en ny tv idag med massa kanaler så han och menos leker med den atm så jag passade på att sno datorn, kommer att bli så skönt när jag får hit min dator! Pratade om det med mamma idag, när dom kan fixa hit mina grejer alltså och mest troligt blir det helgen efter midsommar, fast jag drar ju hit så fort skolan slutar : )

Idag drog jag faktiskt en städvända, fast bara en snabbis. Fixade till köket och disken, samlade ihop alla burkar och flaskor, torkade av glasbordet och allt skräp fixades bort + tvättat. Fast tvättstugan här suger ju. Ena maskinen är perfa men den andra är en stenåldersrelik med en lucka som nästan aldrig går att få upp. När man tvättar med den får man lita på turen, hade dock otur idag så den fick sig en rejäl kick som faktiskt öppnade luckan ;) Sen så finns det inga torkskåp där och rummet man hänger upp tvätten i ska egentligen ha en varmluftsfläkt men den fungerar såklart inte så tvätten blir typ aldrig torr! Aw, kom precis på att jag helt enkelt får ta med min torkställning när jag flyttar hit ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0