Update

Tog mig iväg till stan men orkade inte handla, köpte bara cigg och chips, haha, nyttigt AB.
Varit en sväng på mcdonalds också för jimmie ville absolut ha en milkshake, sjukt länge sen jag gottade med en sån så om nåndag kanske det är jag som springer dit istället och köper en :D

Mutter ringde idag också och vi pratade lite om flytten och sådär, vad för grejer jag ska ha med mig för det är ju dom som kommer att köra hit allting. Dock blir det inte så mycket saker som ska hit, sålde de flesta av min möbler när vi flyttade till jämtön så det enda som ska med är kläderna, datorn och böckerna. Det kommer nog bli den smidigaste flytten någonsin, kom precis på att det här blir väl 10 gången jag flyttar, ja gud ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0