Update

Guuud, det har varit getinginvasion här idag!
Det är sjukt varmt i lägenheten så jag brukar slänga upp fönstrena på vid gavel, problemet då är bara att det kommer in diverse kryp all the time. Det är chille så länge det är i storlek med flugor och knott men när baotagetingarna och monsterhumlorna kommer in så är det baaad. Menmen, jimmie jagar ut dom åt mig även om jag misstänker att han börjar bli lite smått irriterad på mig nu för att jag är så fjollig när det gäller sånt ;D
Hursomhelst så är fönstret stängt ett tag nu så man kan andas ut en stund innan nästa invasion kommer.

Tvättmaskinerna jävlades som vanligt i morse, luckan på den ena öppnas inte. Förra gången gick den upp när man kickade till den men inte idag. Försökte vrida till stoppläget och öppna där men då fylldes hela maskinen med vatten istället så det var bara att tvätta om maskinen, fast fuskade då och körde bara på cetrifugering och då sjuttsiken gick det att öppna luckan!

Förra gången jag storhandlade mat här fick jag knappt hem allting så idag när det var dags att handla tänkte jag verkligen på det, men på något sätt så kom jag ut därifrån med 3 påsar den här gången istället för 2 så det blev en tuuuung väg hem, men det var värt det för till middag åt vi tacos :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0