Update

Usch, är depp som fan nu.
Drar ju tillbaka till Öjebyn imorgon, är så van att vara här så det känns helt sjukt att fara dit igen, det känns som att jag redan bor här. Tänkte packa till imorgon men insåg att det enda som ska med härifrån är mobil laddaren och kläderna jag far i. Måste dock släpa med väskan hem iallafall så jag kan ta med fler grejer hit, kör på flytta in lite i taget atm. Mutter och putter skjutsar hit datorn och sånt helgen efter midsommar men kläder och sånt och lite böcker håller jag på att förflytta hit nu.
Menmen, tror iallfall att jag drar hit igen på onsdag som vanligt. Det kommer dock att bli lite gormigt efter nästa vecka för den 3 juni ska jag på utbildning i luleå för 8,9,10 är jag reserv till att räkna röster i eu valet. Måste alltså vara i luleå då också, aw, well, får se vad som händer då, hinner väl åka hit en snabbis emellan antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0