Torsdag

Det första jag upptäckte när jag klev upp idag var fetaste getingjäveln i fönstret. Helt seriöst har aldrig sett en så stor geting tidigare i hela mitt liv. Funderade en snabbis på att döda den men insåg att jag inte vågade gå ett steg närmare. Så jag tog fegisvägen och klädde på mig fort som fan och drog ner på stan istället. Gjorde iaf lite nytta idag; postade viktiga brev och var in på guldsmeden och kollade ringstorlek :) Sprang runt och letade lite klänningar också, hittade några fina men det var så mkt folk så orkade inte prova dom. Får gå och testa någon annan dag :)

Well, tillbaka till getingen, den är spårlöst försvunnen. Antingen så har katterna käkat upp den eller så har den på något sätt tagit sig ut igen eller det mest skrämmande alternativet den är någonstans i lägenheten och kommer hoppa fram när man minst anar det! Den är inte kvar i fönstret iaf för jag tog en lååååång pinne och ställde mig i andra änden av rummet och drog upp gardinerna. Lite modigt ;D

Menmen, nu har jag gjort allt jag planerat att göra idag så nu är det tråk. Jimmie är på skolan och har ingen aning om när han kommer hem + att dom har föreställning eller nånting. Känner nästan att jag är sugen på att städa igen, men bara nästan så jag ska fixa något att äta nu så får vi väl se om det blir nån städning senare ;p

Kommentarer
Postat av: Emma RL

hahahhahaha xD det låter precis som mig haha;D jag och småkryp går inte ihop. spindeljäveln i mitt rum har inte synts till sen han kröp in i väggen, jag väntar fortf på 'na... ;o

så blogg har du oxå=)

2009-05-14 @ 18:48:30
Postat av: Sofia

just fan, det var du som var så jääävla rädd för getingar o sånt va? :D

2009-05-14 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0