Tisdag

Drog iväg på skolan idag för att prata med min mentor, hon är även lärare i den kursen som jag skippar hela tiden för att vara i härnösand istället. Så vi hade ett snack och jag förklarade att jag ska byta skola och där har dom inte läst den kursen än så istället för att läsa den dubbelt så drar jag dissen och läser den där borta. Samma med sköthäst, på nordvik har dom inte ens den lektionen så det känns ovärt. Alltså, imorgon är min sista lektion! Haha, för den enda lektionen jag brukar gå på är ridningen och den är på onsdagar och imorgon är sista onsdagen där jag är här så från och med imorgon är det sommarlov ;D ;D ;D

Aw, önskar att jobbet i luleå inte fanns, det kom ju sjukt olägligt annars hade jag kunnat flytta föralltid imorgon. Menmen, det är ju pengar fast det värsta är att jag bara är reserv så det är ju inte ens säkert att jag ska jobba då, men måste ändå vara i luleå utifall att nån av de ordinare blir sjuka. Får väl dra igenom stan och passa på att träffa ppl iallfall ^^

På tal om pengar så är det lite kris i kassan atm, får studiebidraget på fredag, men får man något bidrag i juni? Och jag har inget sommarjobb än för snubben på iss i härnösand drar ju fetdissen och svarar inte. Har iaf anmält mig till massa affärer där som typ kollar på den listan när dom ska anställa folk så hoppashoppashoppas att det finns något där snart! Aw, hjälp mig fixa jobb! Hursomhelst om jag inte fixar något jobb så är det kört på pengafronten för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0