Tisdag

Har sovit som en kratta inatt, vaknat av att tanden som inte finns längre börjat blöda, fått feta blodfläckar på kudden och drömt sickt med mardrömmar. Allt jag vill är att vara hos jimmie igen, där hade jag fortfarande sovit som en kratta men han hade iaf varit där när jag vaknade och det hade känts så mycket bättre än att ligga sömnlös ensam i min skrubb.

Ska traska iväg till skolan om ett tag även fast jag inte börjar förens vid 3, ska försöka haffa syon och snacka lite med henne och hämta alla eventuella hatbrev som lärarna lämnat i mitt fack för att jag aldrig är där nuförtiden. Men snart är det sommarlov, det känns som att allting kommer att lösa sig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0