Söndag

Yesbox, den här natten spenderade jag med att spy som en gris.
Kvällen började med chilla i stadsparken och sedan dra vidare till en annan park där det var lite mer folk. Hade det helt okej i några timmar, tills vi kom tillbaka till stadsparken andra gången. Usch, var alldeles för full och jag åt kött! Gosh, har varit vegetarian i flera år men igår satte jag i mig kalkon. Efter det började det mest spåra ut för min del, cuttade mig på burken, blödde asmkt, fick blodet avslickat av diverse ppl, drog ner till krogen men var för full för att komma in och avslutade med att spy vid en busshållplats.

Det sjuka var att innan jag spydde där så mådde jag inte dåligt, kände bara att det var dags att dra hem nu så jag fick nycklarna av jimmie och började traska och sen helt plötsligt kom det. Som tur var så kom jimmie springandes efter mig iallafall för det vette sjuttsiken vars jag hade hamnat annars. Han fick hem mig iallafall och bäddade ner mig och sen låg jag där och spydde resten av natten. Härligt!

Här har ni världens exempel på hur det går när man slutar lyssna på dom som faktiskt vet bättre än en själv. Jimmie sa att jag skulle ta det lugnare men det hade alltid funkat bra tidigare så jag iggade det totalt. Men nu vet jag verkligen att jag ska börja lyssna i fortsättningen för en sån här kväll vill jag aldrig uppleva igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gosh! Jag hörde att du fick gå hem.. Du som inte spytt på många år;o men det kanske var den där kalkonen då? .. nä gud jag vet hur det känns å spy hela natten. ischa;/ men iövrigt hade vi en bra kväll right:) Min bästa helg på länge.

Idag köptes det flintastek minsann!^^

2009-06-01 @ 01:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0