Söndag

Aw, nu är helgen över så nu blir det chill en vecka tills allting börjar om igen.
Igår drog vi ut vid 18.00 och kom hem vid 06.00 så det blev en rejäl utgång där. Vi var hos en snubbe som heter Niklas och han hade baotastor tv och massa tvspel så alla killarna där var helt galna och spelade fotboll och fightingspel i flera timmar, förutom spelandet så är allting lite luddigt från och med det. Kommer ihåg att det var trevligt folk att jag somnade på soffan ett tag när de flesta drog på krogen när några stannade kvar och spelade guitar hero, att jag åt lite popcorn och att det var massa rökpauser med en tjej som gått i boxning som tyckte att jag var alldeles för liten. Well, det hände en massa iallafall och tydligen var jag sjukt pratglad även om jag inte kommer ihåg det.

Efter den festen satt vi ute ett tag med lite folk och efter ett tag drog vi vidare till peter, vid den här punkten var jag verkligen sjukt trött så jag var väl inte så pepp på det men dom hade en skön soffa iaf, kommer inte alls ihåg mycket därifrån. TIll slut tog vi oss iallafall hem och efter diversegrejs så blev det sängen nångång vid 08.00.

Nu har vi varit vakna ett tag och varit och handlat litegrann, massa juice och ägg, så snart blir det äggmacka :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0