Onsdag

Idag har det varit mycket spring på stan.
Imorse hojtar jimmie att hans lightsaber har kommit så vi traskade ner och hämtade ut den + handlade lite småsaker, tog en rökpaus på en solig bänk och chillade biff. När vi väl tagit oss hem pillrade jimmie på med sitt och jag passade på att maila ISS här i härnösand om sommarjobb. Sedan var det dags för lunch, hamburgare med bröd, min burgare blev så hög med all sallad och shit att jag aldrig trodde att det skulle gå att ta en tugga av den, men det funkade banne mig! Sen drog vi ner på stan igen. Jag gick och handlade massa mat för pengar som mamma förde över när hon blev orolig att vi inte åt tillräckligt mycket, så nu finns det massa mat här, dock bara vegetariskt för jag glömde alldeles bort att köpa något kött också, får väl dra en sväng senare så jimmie får något att äta också ;D
Istället för att betala en del av hyran här så fixar jag maten så det känns ju rätt lindrigt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0