Onsdag

Ridning imorse, gick väl sisådär, bättre än förra gången iaf.
Skulle egentligen haft fortsatt hästlektion sen men då var det dags för nationella så jag traskade iväg för att hitta en dator att skriva ut talet på istället. Tror ni inte att varenda dator på hela skolan var upptagen? :p Haha, så då tänkte jag passa på att dra till syon istället för hon hade ringt när jag hade ridning men hon var inte där så jag fick springa runt lite till tills jag hittade en ledig dator, skrev ut talet, traskade upp till svenskaläraren iförd ridkläder ;D Hon pratar alltid om att man ska vara fint klädd när man ska hålla tal, men ridkläder fick duga för mig ;p
Talet gick iaf bra så jag traskade tillbaka till syon som faktiskt var där den här gången. Har fyllt i ansökningen nu och om jag bara folkbokför mig i härnösands kommun innan skolan börjar igen så kommer jag in där :D :D :D Fattar ni, jag får flytta till jimmie! :D

Well, nu ska jag traska iväg till bussen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0