Måndag

Gushgosh, har baotaont i halsen ><

Igår blev det lasagne till middag, det höll på att bli helt misslyckat när plattorna la av helt plötsligt när jag försökte steka köttfärsen till immiedean men han fixade det så det blev baotagott iallafall. Var lite tveksam först när halva var med köttfärs i, tänkte att smaken skulle hoppa över till vegsidan också men det gjorde den inte ;) Så nu kanske Jossan kan få sig lite kött när vi lagar lasagne i öjebyn ;D

Städade litegrann idag också, jimmie var på skolan och det fanns absolut ingenting att göra så jag kände riktigt hur dammsugaren lockade, tur var väl ändå att ingen var hemma för dammsugaren samarbetade inte och jag körde kryptekniken en hel del. Lite otur om någon kommit in när jag var halvvägs under bordet med rumpan det enda som syntes, haha :D
Har varit lite flitig också och gjort läxorna som jag tog med mig hit, nästa onsdag blir det prov som gäller, ska bara komma ihåg att anmäla mig till receptionen så att det ligger ett prov och väntar då ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0