Måndag

Igårkväll kikade me und immiedean på deja vu, sickt bra film även om den var något förvirrande tills det klickade och man började förstå allting. Gick och la oss efter filmen men jag har sovit baotadåligt, drömt massa konstigt och vaknat av att båda katterna ligger och busar med min arm som jag viftade med när jag sov. Inte så trevligt att vakna upp med två par tassar med klorna inkörda i armen.

Klev iaf upp tidigt och hängde med jimmie ner mot centrum när han skulle dra iväg till sitt grejs, jag skulle köpa cigg så vi satt och morgonrökte i solen ett tag tills han var tvungen att dra vidare. Så nu sitter jag här i lägenheten igen, det känns inte värt att gå och lägga sig så ska läsa litegrann tills jag vaknar upp och sedan dra en städrunda eller nånting :D

Kommentarer
Postat av: julia



jag har fått mail från mellansel, kom in som 4-6 reserv ;P men just nu sitter jag och väntar på att posten ska komma, hoppas jag får veta idag!

2009-05-18 @ 11:40:53
URL: http://keeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0